tisdag, 28 december.




Tunnelbesök.


lördag, 25 december.





fredag, 24 december.



Lillkusinen Linus

God jul och god fortsättning!


söndag, 19 december.




Sista advent bjöd Anja på glöggafton hemma hos sig med en massa gott egenbakat. Jag var inte så engagerad i att fotografera, så tyvärr blev det inte så roliga bilder. Men kvällen var himla bra!


lördag, 18 december.




I lördags satt syster i luckan till Musikhjälpen och vi gick dit för att skänka lite pengar och titta när Robyn uppträdde.


fredag, 17 december.





torsdag, 16 december.




Dagens höjdpunkt: att cykla i treans växel i snöstormen.


lördag, 11 december.




Julbak hemma hos pappa.


fredag, 10 december.




En liten tur till Gud Jul marknaden. I år har den flyttat från Hedmanska gården till stortorget. Det var ingen bra idé!


ugglebricka.




Tänkte att jag skulle visa vilken fin födelsedagspresent jag fick av min vän Anja. Jag blev så himla glad och jag tycker att den är underbar!


måndag, 6 december.



Rå, vegetarisk lasagne. Mums!


En måndag i Köpenhamn med syster.


RSS 2.0