Lukas som Lisa.


 

Min bror Lukas är så himla go. Han klädde ut sig till tjej och kallade sig Lisa. Här bjuder Lisa på lite dans!

 


lördag, 27 november.





onsdag, 24 november.




Första snön. Det är fint ... men inte kul.


söndag, 21 november.




Smygstart på julbaket. Himla gott!


onsdag, 17 november.




Ååh vad jag gillar filmen Where the wild things are. Den är så oerhört fin att det nästan gör ont.


fredag, 12 november.




Idag har det varit en rolig dag! Jag har nämligen gjort en del av skyltningen på Tjallamalla med mina kläder. Med hjälp av min syster och de andra på Tjallamalla gick det riktigt bra. Rolig grej att få testa! Om ni vill gå och kolla själva, så är det på Tjallamalla i Malmö.


onsdag, 11 november.




Anja kom och lagade middag hemma hos mig igår. Hon bjöd på himla god tomatsoppa med rostade solroskärnor och egenbakt surdegsbröd. Vilken lyx!


söndag, 7 november.




Heldag med småkillarna.


fredag, 5 november.





Underbar fredagseftermiddag på Simpan med Anja.


RSS 2.0