söndag, 25 april.






Åååhh vilken underbar dag det har varit hittills! Har varit och fikat och solat i Slottsträdgården hela förmiddagen. Vädret är alldeles perfekt och jag älskar sådana här dagar!


lördag, 24 april.



En trött och hungrig Oskar



Lukas

Idag har jag och familjen varit ute i det härliga vädret hela dagen och vandrat omkring i Skrylle. Det är helt underbart att det har varit varmare idag igen och jag hoppas att värmen är här för att stanna nu. Jag är innerligt trött på att fortfarande gå runt i tjocka jackor och halsduk!


torsdag, 22 april.



Ebbas Fik


Utsikten på Dunkers


Idag har jag varit i Helsingborg och hälsat på Frida som har varit hemma från Paris denna veckan. Vi fikade på Ebbas Fik och satt och mös i solen på Dunkers. Himla mysig dag!


måndag, 19 april.




Vi skulle egentligen fikat på detta fina caféet, men otur som jag har var det stängt på måndagar.

Jag fyndade en jacka på COS

God vegetarisk mat på Riz Raz

Eftersom vi inte kom iväg till Nice igår, så gjorde vi en spontanresa till Köpenhamn idag. Jag fyndade en massa saker jag letat efter länge och då blev humöret på topp. Vädret var underbart och vi fick även se lite nya delar av staden.


söndag, 18 april.





Just nu skulle jag egentligen ha suttit på planet till Nice i Frankrike för en veckas semester. Men som säkert många känner till så är all flygtrafik inställd pga vulkanaskan. Himla tråkigt och jag hade verkligen sett fram emot denna resan. Men huvudsaken är att man inte är strandsatt där och ha problem att ta sig hem igen. Så istället gick jag på en spelning på Café Smak och Tanke där Anja och en klasskamrat spelade sina egna låtar.


hemma hos mig.







söndag, 11 april.





Idag har det varit vernissagebrunch på Café Smak och Tanke där jag under april månad ställer ut kläder från min vår- och sommarkollektion och några tavlor. Det var fullt ös hela dagen och jag hade massa fint besök. Gå gärna och kolla in mina skapelser på Smak och Tanke i Malmö.


i dagens City Malmö/Lund.





I dagens City Malmö/Lund kunde man hitta ett kort modereportage om mitt klädmärke. Som modell hade jag min syster.


torsdag, 8 april.




Har precis varit ute på en promenad i det härliga vädret. Det både luktar och känns som att våren är på väg. Man kan till och med se, för Skillan har börjat blomma. Det gör mig lycklig.


påskbus.




Låt: El Perro Del Mar - Somebody's Baby


lördag, 3 april.






Idag har det varit en fullspäckad dag. Åkte ut till pappa på förmiddagen, byggde upp en skyltdock av frigolit och busade med bröderna. Senare på eftermiddagen hade vi födelsedagskalas och det blev en hel del bilder!


RSS 2.0