barcelona, 29 mars.




Ännu en strålande dag! Vi startade dagen med ett återbesök i Parc Güell där det tyvärr var fullsmockat med turister, och resten av dagen vandrade vi omkring i Barrio Gótico.


barcelona, 28 mars.



Marknaden Encants

Empanada med mozzarella och tomat och pumpasoppa


Det var en strålande dag igår. Så himla varmt och soligt. På förmiddagen var vi på marknad, sen gick vi en lång runda i stan och avslutade med en picknick på Montjuïc i solnedgången.


barcelona, 27 mars.




I morse vaknade vi upp till hemskt spöregn och vi blev så glada när solen tittade fram vid lunch. Resten av dagen har det varit soligt och varmt och vi har njutit av solen på alla sätt och vis!


barcelona, 26 mars.




Nu är vi framme i Barcelona! Det är helt underbart fint, varmt och skönt. Kolla vad fint min syster bor!


fredag, 25 mars.




Nu har jag äntligen fått upp lite fotografier på min tidigare väldigt tomma och vita vägg.

Imorgon åker jag till Barcelona och hälsar på min syster! Det ska bli så himla skönt och kul!


tisdag, 15 mars.




Igår fick jag äntligen träffa Frida som är hemma på ett kort stopp i Sverige. Jag hälsade på henne i hennes nya lägenhet i Malmö och hon bjöd på nybakade kakor och bröd.


måndag, 14 mars.




Nu är det snart vår!


lördag, 26 februari.




För några helger sen hade småbröderna kalas och då hade vi en mysig liten lässtund.


fredag, 4 mars.




Min fina, fantastiskt duktiga vän Frida aka Sister Fay!


RSS 2.0