söndag, 27 juni.




Gud vad jag älskar sommaren!


midsommar.





Årets midsommar firades med picnic i parken med mamma och syster, och sen kvällspicnic med två vänner. En riktigt härlig dag!


torsdag, 24 juni.





Sommar, sommar, SOMMAR! Glad midsommar allihopa!


tisdag, 22 juni.




Nu har jag sommarlov en vecka innan jag börjar mitt andra jobb. Förhoppningsvis kommer alla dagar att se ut som idag; fint väder, strand och bad! JA vad härligt!


tisdag, 15 juni.




Så här ser mitt rum ut just nu. Det är ganska mycket kaos i övriga delen av lägenheten och jag sover i vardagsrummet. Vi har en målare här som river bort fyra lagar tapet, fixar taket och målar om väggarna i mitt rum. Igår stank hela lägenheten av något som taket var målat med. Så himla stark stank att man mådde hemskt illa och jag fick sova hos min syster. Men mitt rum kommer iaf att bli fint och fräscht - snart!


lördag, 12 juni.




Åååååhh vilken helt underbar konsert jag precis har varit på! På Sommarscen Malmö uppträdde idag Staff Benda Bilili som är ett band från Kongo. Flera av de äldre medlemmarna är rullstolsburna på grund av poliosjukdomar och alla har vuxit upp på gatan.

Vilken tur att vi trotsade det stormiga och regniga vädret, för detta var helt galet bra! Vilken energi! Vilken glädje! Helt otroligt! Jag är så euforisk att jag snabbt har klippt ihop en liten film med olika småklipp!


Taken by Trees - My boys




Himla fin video med Taken by Trees som kommer till Malmö Sommarscen den 1 augusti. Har precis börjat lyssna på dem och jag kan verkligen säga att jag ser fram emot att se dem den 1 aug!


fredagen den 4.




I fredag tog min vän Anja studenten och det var en sån himla fin dag!


lördagsdestination Österlen.






Idag har vi varit på en heldagstripp i Österlen. Det har varit en helt fantastisk sommardag fylld med sol och bad(!), glass, rapsfält, strand och vacker natur. Jag tror bilderna kan tala för sig själva.


RSS 2.0