Paris, sept-okt.



Utsikten från vår balkong

Söndagsfiket

Middag på vår fina balkong






Astrid och Frida

Sara

Den 20 september 2009 flyttade jag och Sara till Paris för att läsa franska och komma iväg från Sverige lite. Det gick sådär för mig, eftersom jag inte hade läst någon franska alls innan och för att jag blev sjuk när jag gått två veckor på kursen. Vi bodde helt underbart på Rue Beaubourg i 3:e distriktet och hade Le Marais några gator ner. Den första tiden i Paris var det varmt och nästan sommar och det var en himla härlig tid med middag och lunch på vår balkong, parkhäng, utomhusserveringar i solen osv.



Kommentarer
Postat av: jessica

gud så fint! balkongbilden (och alla andra också såklart) ser verkligen så himla härlig ut. längtar till paris och det vädret! lägenheten ni hade verkar toppen, hur hittade ni den?

2010-01-26 @ 20:45:52
URL: http://speaking.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar jessica:



Tackar! Ja, Paris är en underbar stad och speciellt när det är varmt och soligt! Lägenheten var superfin och låg helt perfekt, dock väldigt liten för 2 personer. Max 30 kvadratmeter allt som allt. Men det går om man vill. Vi hittade lägenheten på blocket och det är en dam i Malmö som hyr ut den.

2010-01-29 @ 14:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0