Paris, november.



Frida

Favoritcaféet som vi kallade "Djungeln" ligger på Rue du Faubourg du Temple



Mamma kom och hälsade på för första gången




I november började kylan komma, men man kunde fortfarande gå utan halsduk och vantar. Jag jobbade hårt med min höstkollektion och sydde upp så mycket som möjligt som mamma skulle ta med när hon kom till Paris. När hon väl kom var det riktigt kul att träffa henne och att få visa henne hur jag bodde. Jag och Frida fann dessutom vårt favoritcafé som såg ut som en djungel eller koja då det var fullt med frukt, träd och växter. Där satt vi flera timmar varje vecka och pratade och dansade till den fantastiska musik som spelades där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0